Kalau benar ada orang yang mahu melamar saya,,, buat masa sekarang saya tak akan terima......

Semenjak menyertai Gegar Vaganza 2,,, nama Siti Nordiana mula melonjak naik & kembali popular sehingga jumlah pengikut beliau di Instagram juga bertambah....

Walaubagaimanapun,,, soalan bilakah beliau akan berkahwin lagi sering menjadi perhatian ramai sehinggakan ada khabar angin yang mengatakan Siti Nordiana baru-baru ini dilamar seorang ustaz....



Mengakui selesa dgn kehidupan beliau sekarang,,, Siti Nordiana menerusi portal Harian Metro berkara beliau masih belum sedia utk menerima sebarang lamaran perkahwinan & ingin fokus kepada anak serta kerjayanya buat masa ini....


Kalau benar ada orang yang mahu melamar saya,,, buat masa sekarang saya tak akan terima kerana mahu memberi tumpuan kepada kerjaya nyanyian & anak.... Saya belum bersedia utk bergelar isteri semula,,, malah saya selesa dgn kehidupan sekarang....

Setakat ini saya bahagia hidup sendiri sambil membesarkan anak tunggal saya,,, Mohd Rayyan Nakhaie yang kini berusia tujuh tahun....



#Meskipun sudah 6 tahun beliau hidup solo,,, Siti Nordiana belum terbuka hati utk berkahwin & tidak mengambil serius akan gosip ataupun usikan daripada rakan-rakan mengenai jodoh beliau....

Sejak kembali solo enam tahun lalu,,, belum terbuka hati utk berkahwin lagi.... Kawan-kawan memang suka mengusik & saya tak ambil serius pun....

#Bakat Siti Nordiana akhirnya di sedari ramai pihak selepas membuktikan beliau mampu memberikan persembahan yang terbaik setiap minggu di pentas Gegar Vaganza 2.... Mampukah Nana menjadi juara?